Nr karty: 6/A/2024
Data publikacji : 2024-06-20 12:10:07
Data modyfikacji :
Zmodyfikowane przez : Sylwia Sówka
Data publikacji : 2024-06-20 12:10:07
Data modyfikacji :
Zmodyfikowane przez : Sylwia Sówka
1.
Numer wpisu
2.
Zakres przedmiotowy wniosku
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach: Budowa 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, parterowych z poddaszem użytkowym, garażami wbudowanymi lub wolnostojącymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
3.
Znak sprawy
OŚ.6222.6.2024
4.
Data złożenia
2024-06-04
5.
Dane wnioskodawcy
Wnioskodawca jest osobą fizyczną, której dane osobowe podlegają ochronie na podstawie art. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 nr 101 poz. 926 i późn,).
6.
Wyszczególnienie załączników do wniosku
7.
Nazwa organu - adresata wniosku
8.
Miejsce przechowywania
Urząd Miejski w Ujściu, OŚ, 9, 067 2840003 wew. 40
9.
Informacja o sposobie zakonczenia postepowania
( numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowien )
( numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowien )
10.
Zastrzeżenia dotyczące nieudostepniania informacji
dane osobowe
11.
Numery innych kart w wykazie, dotyczacych wnioskodawcy
Brak
12.
Uwagi
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach: Budowa 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, parterowych z poddaszem użytkowym, garażami wbudowanymi lub wolnostojącymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.